Orris

Wszystko co powinieneś wiedziec o usługach oferowanych w sieci

Kiedy trzeba naprawić turbinę

Usterka -  diagnoza - niezbędne naprawy

 


 

  1. 1 Gwiżdżąc hałasu w obudowie turbosprężarki :
  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Zachwianiem równowagi na wirniku


 

2.  Szlifowania hałasu na obudowie turbo :

 

  • Uszkodzenia łożyska w organizmie i powodują szkody dla
  •  
  • kompresor


 

3.Ladedruck zbyt niska :

 

  • Obudowa łożyska uszkodzone przez oleju węglowego
  •  
  • Przepustnica (zawór bypass ) nie zamyka się prawidłowo
  •  
  • Spalin turbiny sprężarki lub przez ciała obce
  •  
  • uszkodzony
  •  
  • Turbina obudowa jest uszkodzona lub rozerwana
  •  
  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Linie ciśnienia powietrza pomiędzy sprężarką , intercooler
  •  
  • Wyciek silnika
  •  
  • Zatkany filtr powietrza lub przewód wlotu powietrza
  •  
  • Zatkany układ wydechowy ( katalizator )
  •  
  • Podarte lub wypaczone kolektor wydechowy kolektor wydechowy


 

4 Zwiększyć ciśnienie za wysokie :

 

  • Zawór przepustnica nie otwiera prawidłowo


 

5 czarny dym :

 

  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Spalin turbiny sprężarki lub przez ciała obce
  •  
  • uszkodzony
  •  
  • Zamulone obudowa łożyska
  •  
  • Uszczelnienie tłok - pierścień na wirniku lub na stronie kompresora jest wadliwy


 

6 niebieski dym :

 

  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Zamulone obudowa łożyska
  •  
  • Uszczelnienie tłok - pierścień na wirniku lub na stronie kompresora wadliwy
  • Spalona  turbina sprężarki lub przez ciała obce uszkodzony


 

7 Wysokie zużycie oleju :

 

  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
    • Spalona  turbina sprężarki lub przez ciała obce uszkodzony
  • Uszczelnienie tłok - pierścień na wirniku lub na stronie kompresora wadliwya
  • Zamulone obudowa łożyska


 

8 Oleje po stronie sprężarki turbosprężarki :

 

  • Zachwianiem równowagi na wirniku
  •  
  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Uszkodzony pierścień uszczelniający tłoka
  •  
  • Zamulone obudowa łożyska
  •  
  • Zwężone lub zatkane powrót oleju z osadów oleju
  •  
  • nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej poprzez zajęcia tłoka ,
  •  
  • zużyte lub uszkodzone ściany cylindrów
  •  
  • Uszczelka głowicy cylindra , przy czymwystarczające
  •  
  • Powrót oleju zapobiega


 

9 Oleje z turbosprężarki od strony turbiny spalin :

 

  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • uszkodzone Kolberringdichtung
  •  
  • Zamulone obudowa łożyska
  •  
  • Zwężone lub zatkane powrót oleju z osadów oleju
  •  
  • nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej poprzez zajęcia tłoka ,
  •  
  • zużyte lub uszkodzone ściany cylindrów
  •  
  • Uszczelka głowicy cylindrów ,
  •  


 

10 Silnik ma moc nie oryginalną :

  •  
  • Przechowywanie i późniejsze uszkodzenie turbiny spalin i kompresor
  •  
  • Łożyska turbosprężarki są zużyte
  •  
  • Spalin turbiny sprężarki lub przez ciała obce uszkodzony
  •  
  • Przepustnica (zawór bypass ) nie zamyka się prawidłowo
  •  
  • Turbina obudowa jest uszkodzona lub rozerwana
  •  
  • Linie ciśnienia powietrza pomiędzy sprężarką , intercooler
  •  
  • Wyciek silnika
  •  
  • Zatkany filtr powietrza lub przewód wlotu powietrza
  •  
  • Zatkany układ wydechowy ( katalizator )
  •  
  • Podarte lub wypaczone kolektor wydechowy kolektor wydechowy